Naudininkas

Naudininkas – tai Lietuvos moksleivių sąjungos (toliau – LMS) nariams, padaliniams bei pavieniams moksleiviams skirtas paslaugų paketas, kuris gali suteikti visus reikiamus įrankius kokybiškai ir sklandžiai veikti mokykloje ar mieste. Moksleiviams skirtų mokymų tikslai – stiprinti komandą bei gilinti žinias aktualiose temose.

Mokymus veda LMS mokymų vadovai, kurie specializuojasi darbe su moksleiviais bei yra kompetetingi dalintis patirtimi, naudoti teorinę bei praktinę medžiagą įvairiomis mokymų temomis.

Naudininkas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: mokymų ir mokymų ciklų. 

Mokymai – tai LMS mokymų vadovų suteikiami mokymai mokinių savivaldoms, Organizacijos padaliniams bei moksleivių grupėms. 

Jie yra išskiriami į aštuonias pagrindines sritis, kurios nurodytos apačioje. Kiekvieni mokymai yra rengiami individualiai, prisitaikant prie mokymų grupės poreikių. Tai priemonė, skirta stiprinti komandas ir padėti siekti užsibrėžtų tikslų.

Mokymų ciklas – keletos skirtingų ar tos pačios temos mokymų, išdėliotų per pasirinktą laikotarpį, grupė. Tokiu atveju bendradarbiausite su vienu mokymų vadovu, kuris jūsų komandą parengs ir tikslingai stiprins norimose srityse.

Mokymai bei mokymų ciklai yra nemokami ir į juos gali registruotis visi, norintys kelti savo kompetencijas.

Registraciją rasite čia.

Užsiregistravus LMS Naudininke, atsakingas asmuo su Jumis susisieks ne vėliau nei per 5 darbo dienas. Rekomenduojame registruotis mokymams ne anksčiau nei 2 savaites prieš norimą mokymų datą.

Mokymai

Padalinių mokymai

Nesvarbu, ar padalinys įkurtas prieš 10 metų ar praėjusių metų žiemą – kiekvienas gali susidurti su naujais iššūkiais ar mokytis naujų dalykų. Šie mokymai skirti bet kuriam Lietuvos moksleivių sąjungos padaliniui, siekiančiam kelti savo savanorių kompetencijas.

Išmoksime, kaip tikslingai naudotis Vadovų klubais, rinkti moksleivių nuomonę ir jai atstovauti. Taip pat, diskutuosime kaip kurti ryšius su vietine savivaldybe, jaunimo reikalų koordinatoriumi ar kitomis organizacijomis.

Išsiaiškinsime, kaip socialinės medijos formuoja padalinio įvaizdį ir kaip auginti auditoriją. Mokysimės kurti tekstus, maketus, analizuoti bei kurti turinį.

Atrasime naujus būdus, kaip padaryti jūsų renginius ypatingais – kursime renginio koncepciją, programą, mokysimės ieškoti svečių ir su jais bendrauti bei atliksime auditorijos analizę.

Bandysime pažinti rinkodaros platybes: kaip pritraukti remėjų renginiams, su jais bendrauti, sudaryti sutartis. Nepamiršime ir projektų rašymo, finansų valdymo, jog padalinys galėtų vykdyti visas norimas veiklas.

Drauge mokysimės, kaip derėtų bendrauti su organizacijos Nariais ir atlikti būtiniausius procesus: organizuoti rinkimus, pasiekti mokyklos bendruomenę, įsitraukti į Vadovų klubų veiklą ir kitaip atliepti organizacijos atstovaujamų savivaldų poreikius.

Ieškosime, kokį vaidmenį komandoje atlieka žmogiškųjų išteklių koordinatorius ir kaip galime prisidėti prie savanorių motyvacijos palaikymo, neformalaus bendravimo ir kompetencijų kėlimo.

Aptarsime dokumentacijos svarbą ir padėsime išmokti teisingai protokoluoti, rengti ataskaitas, užtvirtinsime skaitmeninio raštingumo žinias.

Papasakosime ir padėsime pasiruošti forumui nuo pat forumo koncepcijos formavimo iki forumo atgalinio ryšio anketos kūrimo. Kartu sieksime forumo kokybės užtikrinimo ir žinių perdavimo rūpimomis su forumu susijusiomis temomis.

Drauge aptarsime naujo padalinio įkūrimo procesą, rizikas bei galimybes. Rasime produktyviausius būdus pritraukti savanorių ir padėsime sukurti pirminius ryšius su organizacija.

Asmeninių kompetencijų sritis

Asmeninių kompetencijų srities mokymų metu kiekvienas moksleivis turės galimybę gerinti savo įgūdžius komandai rūpimomis temomis. Gal komandos nariams trūksta asmeninės motyvacijos, o gal negeba įvardinti savo emocijų? Juk kai stiprus kiekvienas narys – stipri ir komanda.

Mokysimės atrasti bei sukelti motyvaciją, kalbėsime apie jos įtaką mūsų gyvenimuose, moksluose, darbuose.

Kartu aptarsime skirtumus tarp vadovo ir lyderio bei aiškinsimės, kokias savybes turi lyderis bei kaip juo tapti. Įvertinsime, kokią įtaką daro lyderis savo komandai ir kaip tai panaudoti komandos tobulėjimui.

Daugiau sužinosime ne tik apie patį emocinį intelektą, tačiau ir mokysimės atpažinti savo emocijas, kaip jas komunikuoti kitiems. Suprasime, kaip įsivertinti savo savijautą ir kokių veiksmų galime imtis, norėdami užkirsti kelią perdegimui.

Suprasime, kodėl tikslų išsikėlimas yra svarbi gyvenimo dalis ir kaip tai lemia mūsų veiksmus. Mokysimės tikslingai išsikelti tikslus, įsivertinti rizikas bei susikurti veiksmų planą jų įgyvendinimui.

Atrasime naudingas platformas karjeros planavimui bei savęs atradimui, kursime ateities vizijas. Drauge aptarsime visas įmanomas galimybes, padedančias atrasti save: nuo kelionių iki savanorysčių bei pirmųjų darbų.

Sužinosime, kas yra problema ir kaip ją tiksliai įvardinti, dalinsimės sprendimo būdais, savo patirtimi.

Pasistengsime, kad viešasis kalbėjimas nebūtų košmaras – mokysimės šnekėjimo manierų, kūno kalbos, auditorijos sudominimo būdų ir kitų viešojo kalbėjimo subtilybių.

Komandinių kompetencijų sritis

Šią sritį rinktis rekomenduojame savivaldoms, kurių nariai nori patobulėti asmeniškai. Galėsite rinktis temas, nuo viešojo kalbėjimo iki emocinio intelekto. Jei bus stiprus kiekvienas narys asmeniškai – bus stipri ir visa komanda. 

Aiškinsimės, kokie yra komandos raidos etapai ir kaip kiekvienas jų daro įtaką komandai ateityje, išbandysime įvairius komandos formavimo metodus ir, svarbiausia, stengsimės susibendrauti tarpusavyje.

Išmoksime kartu su komanda įvardinti esamas problemas bei iššūkius. Nebijosime jų įvardinti ir ieškoti sprendimų, kreiptis pagalbos.

Diskutuosime, kuo svarbus ryšys ne tik komandos viduje, tačiau ir išorėje – su mokinių savivaldos kuratoriumi, mokyklos bendruomene. Ieškosime būdų tam ryšiui užmegzti ir palaikyti.

Atrasime, koks turėtų būti komandos mikroklimatas ir kaip jį galite palaikyti visus metus. Įvertinsime kiekvieno indėlį ir iškelsime vieni kitiems lūkesčius, siekdami jaukios atmosferos komandoje.

Ieškosime būdų, kaip pritraukti naujus narius į norimą komandą ir juos išlaikyti bei kokie elementai svarbūs, norint palaikyti komandos narių motyvaciją.

Mokysimės darbo planavimo metodų, aptardami kiekvieno komandos nario rolę, bendrą laiką ir etiką.

Gerinsime laiko planavimo įgūdžius, įtraukdami asmeninį gyvenimą į komandinį darbą. Kartu praktiškai atrasime, kaip galime nusistatyti terminus, paskirti laiką komandos veikloms ir išlaikyti reguliarumą.

Atrasime atgalinio ryšio suteikimo būdus bei mokysimės ne tik jį argumentuoti, tačiau ir priimti. Aptarsime reguliarių refleksijų svarbą komandos darbe, galimus metodus.

Mokinių savivaldų procesų sritis

Mokymai apie mokinių savivaldų (MS) procesus skirti MS gyvenimui palengvinti bei įsigilinti, kas tai yra. Mokymų metu išmoksime mokinių savivaldos pagrindus, svarbą bei tobulinsime santykių formavimą. Išsiaiškinsime, kaip perteikti informaciją bei formuoti įvaizdį mokykloje ir socialiniuose tinkluose, perprasime, kaip išsikelti konkrečius tikslus, pasiskirstyti darbus ir keliauti tvirtesnės MS link.

Išsiaiškinsime, kas yra mokinių savivalda ir kaip ji veikia. Kokie yra savivaldų tipai, kokie dokumentai reglamentuoja jos veiklą ir kaip sukurti stiprią savivaldą mokyklos kontekste.

Kartu aptarsime tikslų svarbą ir išsikelsime mokinių savivaldos tiek trumpalaikius, tiek ilgalaikius tikslus. Sudarysime veiksmų planą, kaip tuos tikslus pasiekti kadencijos metu.

Diskutuosime, kokią rolę mokykloje atlieka mokinių savivalda ir kaip galime daryti teigiamą pokytį mokykloje ir mieste. Dalinai aptarsime ir jaunimo politiką, atstovavimą moksleivių nuomonei.

Galvosime apie tobulą mokinių savivaldą ir kaip tai galima perteikti kitiems. Atrasime, kokiais būdais galime dalintis savo veikla ir kurti teigiamą įvaizdį.

Aptarsime esamus darbus bei galimas roles mokinių savivaldoje ir kaip galime kiekvieną jų išpildyti. Pažvelgsime į komitetų darbą ir individualiai pritaikysime darbo pasiskirstymo metodus.

Drauge ieškosime būdų, kaip užmegzti santykius su miesto savivaldybe, Lietuvos moksleivių sąjunga bei savo mokyklos bendruomene, ypač administracija bei mokytojais. Analizuosime, kuo svarbūs šie santykiai ir kuo jie gali padėti ateityje.

Sužinosime, kokios yra Nario pareigos teisės ir naudos. Aiškinsimės, kaip vyksta mokyklos prisijungimas prie Lietuvos moksleivių sąjungos ir kokiu formatu galime bendradarbiauti.

Renginių organizavimo sritis

Renginių organizavimas – svarbi mokinių savivaldos veiklos dalis. Šiuose mokymuose susipažinsite su renginių organizavimo subtilybėmis, iššūkiais ir kaip juos įveikti. Mokymų metu bus aptariama renginių, laiko bei darbo planavimo svarba. Taip pat sužinosite apie paskutinį renginių organizavimo etapą – klaidų analizavimą bei atgalinį ryšį. Jeigu nori savo idėjas paversti realybe, šiuose mokymuose išmoksi kelią link savo idėjų realizavimo mintinai!

Kartu suprasime, kuo svarbūs renginiai ir jų organizavimas. Atrasime, nuo ko prasideda renginio organizavimas ir kaip galime bendradarbiauti su kitomis sritimis.

Analizuosime laiko paskirstymą tiek darbams iki renginio, tiek pačio renginio metu: kuo svarbūs yra terminai bei į kokias rizikas verta atkreipti dėmesį.

Diskutuosime, kokie darbai laukia iki, per ir po renginio bei kaip juos galime pasiskirstyti komandoje. Aptarsime ir perdegimo galimybes, komunikacijos svarbą.

Išsiaiškinsime, kokie darbai laukia komandos po renginio bei kuo svarbus yra dalyvių atgalinis ryšys, refleksijos ir išliekamoji vertė.

Dalinsimės patirtimi, (ne)sėkmės istorijomis ir kaip galime iš jų mokytis, įvertinti potencialių klaidų riziką.

Atrasime tinkamiausius programos formatus skirtingiems renginiams, išmoksime, nuo ko prasideda programos kūrimas bei kūrybiškai pažvelgsime į unikalias programos dalis.

Individualiai pažvelgsime į galimą renginių auditoriją, aptarsime kiekvienos ypatumus ir kaip mūsų organizuojami renginiai gali atliepti jų poreikius.

Komunikacijos sritis

Geras įvaizdis socialiniuose tinkluose – bilietas į sėkmę bei MS augimą. Šiuose mokymuose kalbėsime apie darbo su turiniu subtilumus bei atspalvius, kaip jį taisyklingai planuoti ir viešinti socialinėse erdvėse. Taip pat pamąstysime, kokį įvaizdį turi palikti mūsų kuriami vizualai bei kokių skaitmeninio raštingumo klaidų geriau nedaryti. Jei esi pasiruošęs keliauti toliau ir neapsistoti prie mokyklos plakatų, šie mokymai Tau!

Ieškosime ne tik naujų naujų turinio detalių, bet ir tobulinsime senas. Atliksime auditorijos analizę, įvertinsime savo galimybes ir leisim savo fantazijai pasireikšti

Mokysimės viešinimo ypatybių: sudarinėsime viešinimo planus, analizuosime socialinių tinklų taisykles.

Tapsime informacijos ekspertais ir prisiminsime ne tik rašybos taisykles, tačiau ir kaip naudotis Google, Office programomis, ieškoti informacijos, ją perteikti.

Diskutuosime, nuo ko prasideda socialinių tinklų įvaizdžio formavimas ir kartu mokysimės kurti vizualus, rašyti tekstus ir palaikyti socialines medijas.

Rinkodaros sritis

Rinkodaros mokymai skirti mokinių savivaldos pinigų valdymui ir apima daug įvairių šios srities aspektų, kaip finansų planavimas, taupymas, projektų ir jų ataskaitų rašymas bei jų įgyvendinimas. Aiškinsimės ne tik įvairių dokumentų rašymą, bet ir kaip efektyviai bendrauti su rėmėjais ir įgalinti gautą rėmimą. Kviečiame dalyvauti mokymuose ir išmokti drąsiai, bet protingai naudoti ir gauti pinigus MS veiklai.

Mokysimės valdyti komandos finansus, aptardami jų svarbą, paskirstymą pagal poreikius.

Aptarsime visus svarbiausius etapus remėjų pritraukime, gauto rėmimo panaudojime ir susitarimų išpildyme. Išbandysime bendravimą su rėmėjais – skambučių bei laiškų planavimą.

Tapsime projektų bei iniciatyvų rašymo profesionalais, kurie žino viską – nuo tikslaus prašymo sudarymo iki projektų teikiamų naudų.

Analizuosime ataskaitų formatą ir jo sudedamasias dalis bei kaip galime tvarkyti ir kaupti dokumentus, vykdymo įrodymus.

Stebėsime geruosius bei bloguosius pavyzdžius, sužinosime apie sutarčių ypatumus ir patys mokysimės jas sudaryti.

Kursime aktualaus renginio arba projekto sąmatą, kuri padės ne tik tiksliai apskaičiuoti reikiamų finansų, rėmimo kiekį, bet ir suteiks galimybę apsvarstyti skirtingus pajamų šaltinius.

Diskutuosime, kaip vykdyti projekte aprašytas veiklas, naudotis finansavimu, kokių dokumentų projekto metu reikia bei kaip mėgautis teikiamomis galimybėmis.

Dokumentacijos sritis

Tvarkinga dokumentacija – kelias link funkcionalios savivaldos. Mokymuose aptarsime susirinkimų protokolavimo svarbą, darbo strategijos, įstatų, veiklos plano bei kitų dokumentų rašymo struktūras. Atskaitingumas yra neišvengiamas, tačiau šie mokymai parodys, kad jis gali būti lengvas. Jeigu nori išmokti tvarkingai ir logiškai rašyti dokumentus, šie mokymai tau padės!

Suprasime protokolavimo esmę, išliekamąją vertę, išmoksime kokybiškai ir efektyviai rengti protokolus bei kaip jais naudotis.

Diskutuosime, kodėl yra svarbus atskaitingumas ne tik komandos viduje, tačiau ir mokyklos bendruomenei bei išsiaiškinsime visas svarbias dalis skaidrios savivaldos veiklos link.

Mokysimės raštiškai perteikti mokinių savivaldos darbo ypatumus, savo tikslus ir išsamiai gilinsimės į jų įgyvendinimą.

Aiškinsimės įstatų funkciją ir kaip jie prisideda prie mokinių savivaldos gyvenimo. Kartu analizuosime pavyzdžius ir atnaujinsime arba sukursime įstatus, padėsančius veikti mokykloje.

Kursime komandos kiekybinius tikslus bei derinsime galimus terminus jiems, ateities viziją ir stengsimės palengvinti savivaldos darbą.

Registracija