Kovo mėnesį jaunimo politikos srityje netrūko diskusijų, posėdžių ir susitikimų siekiant spręsti svarbius, šiuo metu bei ateityje moksleiviams aktualius klausimus. LMS jaunimo politikos koordinatoriai dalinasi veiklomis ir kviečia su jomis susipažinti iš arčiau!
1. Viešoji konsultacija. Diskusija „Švietimas, mokslas ir inovacijos“
Dalyvavome savaitę vykusioje viešojoje nacionalinėje konsultacijoje dėl Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plano prioritetų ir šalies Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės parengimo.
2. LRT Radijas
Dalyvavome LRT radijo laidose abiturientų, dabartinės nuotolinio mokymosi situacijos klausimais.
3. ŠMSM ES fondų investicijų į bendrąjį ugdymą, profesinį ir neformalųjį mokymą valdymo komiteto posėdžiai
Dalyvavome valdymo komiteto posėdžiuose, kuriuose svarstėme finansavimo klausimus respublikinėms olimpiadoms, Čiurlionio meno mokyklai, priešmokykliniam ugdymui.
4. Tarpžinybinio ekspertų tinklo posėdis
Įsitraukėme į tarpžinybinį ekspertų tinklą, kurio tikslas – analizuoti klausimus, susijusius su jaunimu įvairiose politikos srityse, bei teikti rekomendacijas Jaunimo Reikalų Departamentui dėl planavimo, dokumentų ir teisės aktų projektų rengimo, priemonių įgyvendinimo.
5. LŠT posėdis
Dalyvavome LŠT posėdyje.
6. Pokalbis „Ar abiturientai turėtų pasinaudoti galimybe skiepytis?“
Dalyvavome ŠMSM organizuotoje diskusijoje „Ar abiturientai turėtų pasinaudoti galimybe skiepytis?“, kurios metu kartu su diskusijos dalyviais kalbėjome apie abiturientų skiepijimąsi, buvo atsakyta į visus dažniausiai užduodamus klausimus.
7. VJOSAS susitikimas dėl lytiškumo ugdymo
Dalyvavome VJOSAS susitikime, skirtame aptarti lytiškumo ugdymo klausimus iš jaunimo perspektyvos.
8. Dalyvavome „Vaikų linija“ organizuotoje konferencijoje „Lietuvos ir Šiaurės šalių patirtis, stabdant patyčias“
Panelinės diskusijos metu LMS kartu su kitais Lietuvos ir Šiaurės šalių atstovais dalinosi savo įžvalgomis ir patirtimis, vykdant patyčių prevenciją pandemijos metu. Buvo ieškoma atsakymų, kaip pastebėti ir stabdyti patyčias virtualioje erdvėje, kur jų padaugėja mokiniams mokantis nuotoliniu būdu.